25 juli 2009

André goes to town :(

Den årliga, oerhört prestigefyllda familjeutmaningen i golf inträffade idag!
För att boosta mig själv och för att lägga ribban på lämpligt hög nivå påannonserade jag att vinnaren kommer att få avnjuta en välkyld flaska god och krispig champagne samma kväll. Jag, som vilat mig i form, var såå taggad och inte ett dugg rädd för att sitta med Ramlösa eller lättöl till middagen i kväll. Nu blir det inte så:
Dessa dyra droppar kommer nu i stället att ligga till grund för en kväll på Inkonst i Malmö där det ska inträffa en "en djup musikorgie". En intressant cross-over combo i musik och dryck.
(Ja, ja ..grattis då Eric! Det är endast en moders djupa och innerliga kärlek som gör att jag faktiskt kan överleva detta nederlag. Du är bäst på golf. Men njut för fasiken av skumpan!)

3 kommentarer:

Tinne sa...

Kompis deppa inte över nederlaget, jag har en "Andre" som legat på kylning en längre tid o jag lovar du har en inteckning i den. Vi avnjuter den på mitt nya trädäck I promise. Några havskräftor som sällskap kanske kan passa?!

Elisabeth sa...

Det är bara att ringa! Vi kanske kan ta det för att fira nästa fredag? :-)
(Det var väl ändå att ta ut segern i förskott?)

Tinne sa...

Absolut inte! För mig är livet i sig en vinst ( och nä jag har inte blivit religös...) klart att vi skall fira...