14 juni 2009

Otrogen?

Till Postis (om det hade funnits för 50+)

Kära Postisläsare!
Tobleone har varit i mina tankar ofta sedan den dagen vi först möttes. De små toppiga bitarna som passar så PERFEKT i min mun, som om de var custom-made. Den vita krokanten som fastar i tänderna bara för att man ska ha kvar smaken länge, läänge. Men bäst av allt är väl ända ljudet - klouck - när man bryter av en bit.

Men - nu har jag varit ute och slarvat i helgen och kan meddela att det finns en ny kärlek! En lagom mörk choklad med lite mousse i bitarna som kan avnjutas med ja,...vad som helst! Provade både kaffe och champagne. Det funkar med båda. Hur ska jag göra? Måste jag välja eller kan man älska fler än en?
Svar till: "Cacao - cocco "

2 kommentarer:

Tinne sa...

I det här fallet tror jag helt och hållet på flera förhållanden jag menar inte äter du väl samma bröd varje morgon år in och år ut eller? Tänkte väl det... Nä va lite lössläppt det är i alla fall jag!

Elisabeth sa...

Tack för de värmande orden! Du är en sann vän som förstår!