01 mars 2009

I am the one!

Jag hade egentligen inte tänkt skriva en enda rad om att jag gått ner 36 kilo. Inte heller att jag ibland tycker att jag djäkligt duktig. Ville dessutom inte berätta för någon att jag är stolt över min prestation. Min blogg skulle vara befriad från bantarbabbel men idag, den 1 mars, är det faktiskt sex månader sedan jag nådde mitt mål och det är jag så VANSINNIGT GLAD för. Jag vågar till och med sätta en peng på mig själv att jag har fixat det nu!
Today I celebrate myself!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att du klarar det! Semlor finns bara under en begränsad tid, med nutidens kylanläggningar kan man få morrötter året om, vad verkar då vara det klyftigaste att bli missbrukare av? Jag köper säckar för 45:- /st. ICA kan gå och lägga sig......
/luvan

Elisabeth sa...

Hej Luvan!
Tack för support! Hur mycket är det i säckarna? 10 kilo?