15 december 2009

Lilla Lisas önskelista


Snälla Tomten. Jag har varit en snäll och, i vissa stunder, skötsam flicka. Nästa hela året. Ja ja, utom vissa glada kvällar kanske. Då och då kan jag erkänna att jag tänkt en och annan osund tanke. Kanske just vid ovan nämnda kvällar?
Kanske har jag sagt något dumt eller varit lite lat men många av oss människor är inte helt perfekta. Tror jag, hoppas jag.
Alltså är det väl bara på sin plats att jag önskar mig:
1 - en långlång resa till ett varmt och skönt land
2 - en mindre lång resa men ändå lång till varmare land
3 - en ganska lång resa till varm ö men fina vatten
4 - en normallång resa till en plats med vamt klimat med fina vatten
5 - en veckoresa men långt bort till varmt land
6 - en veckoresa till kallt land med snö men med bastu på rummet.
7 - en weekendresa till ett ställe med varm mjuk säng och med iskalla drycker på rummet. (Med bubblor i.)
8 - En varm säng, kallt på rummet och en ny laptop att surfa runt på Google Earth.

Om du tycker detta är lite för mycket så kan du alltid ta och fixa FRED PÅ JORDEN om du tycker det är lättare!!

Inga kommentarer: