14 mars 2011

Empiri





Jag vet nu.
En bamsekram kan vara roten till allt gott.





2 kommentarer:

Anonym sa...

hej där ! Har tillbringat hela fm. med att läsa din/dina bloggar ! 3 veckor sen idag jag gjorde min höftop. och det var så skönt att läsa din "höftresa" Tack för det !! Hoppas det funkar bra för dej nu !
Fortsätter du att skriva om ämnet ?
Många tack och kram !
Maggan liljegräs Bollnäs.
maggan.liljegras@helsingenet.com

Elisabeth sa...

Hej Maggan! Roligt att du uppskattade min ”höftblogg”.Jag kommer inte att fortsätta att skirva då jag helt enkelt inte har så mycket att berätta. Jag har funderat på att avpublicera bloggen men så helt plötsligt dyker det upp kommentarer som din, ja då känner jag att den kanske gör lite nytta och kan hjälpa andra. Det är tufft det du går igenom nu men det blir ju så BRA!!
Lycka till med din rehabilitering!
/Elisabeth